Tele a tabor

2010.06.26. 22:01

Epp itt ulok a gep elott es most gordult be 8 db busz a taborba kb. 400 gyerekkel, ugyhogy mostantol kezdve allandosul majd a napirend, tobb munkaval, kevesebb szunettel. Kivancsi vagyok milyen lesz 3szor annyian lenni a taborban, mint most, mert neha meg most is zsufolt itt minden.

Tegnap delutan nem kellett dolgozni, vagyis a vacsora elmaradt. Mindenki kirandulni ment egy West Libanon nevu varosba. A varos szelen levo epuletegyuttesnel dobott ki minket a busz, mindenki vasarolgathatott, kajalhatott, amit akart. Mondjuk a boltok minosege sokszor azokra a kinai boltokra hasonlitott, amelyeket Nyiregyen a Kgst piac fele vezeto uton lehet latni kinai tulajdonban. Nem gondoltam, hogy talalok majd valami fodraszuzletet, de kb. az elso dolog, amit meglattam, az egy szalon volt, ugyhogy sikerult levagatnom a hajam (mindezt 18 dolcsiert). Majd vettem egy baseball sapkat, hogy mindezt senki se lassa. De kellett egy sapka, mert a konyhaban viselni kell es eddig azokat a gagyi eldobhato papirvackokat kellett felvennem.

Meg kell emlitenem egy sracot, Ausztralibabol jott, kicsit bolond, olyan orult tudos feje van. De a lenyeg, hogy joba lettem vele is az elmult par napban, tegnap a buszon pedig olyan dolgokat muvelt, hogy csak neztem. Ugy freestyle rappel, hogy bar en csak par rimet ertek neha, mert ugye ez szleng, meg gyors, de a tobbiek teljesen ki vannak keszulve tole. 10 percig nyomja egyhuzamban, aztan megall egy percre, majd folytatja. Orulet. Ha mar utazas, azt meg elmeselem, hogy 2 napja, amikor jottunk vissz a hivatalbol, amirol irtam egy medvebocs szaladt at elottunk az uton. Van aki mar a taborban is latott, en azert azt szivesen kihagynam, mert ki tudja, ha van kicsi, akkor elvileg nagynak is lenni kell. :)

Nezem a VB-t, kivancsi vagyok a parharcokra. Epp Vezet az utolso afrikai csapat az USA ellen. Ma este biztos nagy meccsnezes lesz itt a pihenoben. Az uruk jo hogy tovabbmentek, remelem errol az agrol Brazil-Holland lesz az elodontobe jutasert, bar a szlovakoktol meglepestest varok. A masik agon erdekes lenne egy angol-argentin maradonaval a kispadon, emellett a spanyol-portugal tunik megnezesre erdemesnek. Mostantol kezdve a Ghana-Brazilia es a Portugalia-Argentina elodontokert szurkolok. Bocs spanyol fanok! :)Epp most egyenlitett az USA. :(  Egy javitast kell eszkozolnom, az elozo bejegyzesben a nemet brazil meccs helyett termeszetesen a nemet-angolra gondoltam.

Na megyek vissza, fel 5tol munka van, addig meg van par dolgom. Jo hetveget mindekinek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr702112429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MateKiss 2010.06.27. 14:39:51

Na és mit szóltak a jenkik, hogy Asamoah Gyan bevert nekik egyet a 93.percben? Sok sör fogyhatott. :)

Aranylab6 2010.06.28. 14:08:41

szegény jenkik, én nekik szurkoltam a vb-n.... mindegy, így is jól tolták, az angolok meg mehetnek a lecsóba. ezzel a játékkal nálunk a megye kettő kispályás félamatőr tornáján is nehézkesen jutnának előre.... eszem megáll. én meg még szurkoltam is nekik... én is mehetek a lecsóba.
Na, Sanyi, most megtapasztalhatod a bőrszín szerinti egyenjogúságos amerikai filmek alap dramaturgiáját az életben :) kár hogy fehéremberként kell a feka szerepet nyomnod. vagy belejössz a freestyle rap-be, mint az auszi haverod, vagy marad a kosár. Rakjad nekik, hadd ámuljanak. Vagy esetleg mond meg a kintieknek, hogy itthon, magyarországon te a bénák közé tartozol, mert nálunk MINDENKI legalább ennyire tud kosarazni :D (nem mintha igaz lenne, de megnézném az arcukat)
Na, alég a hülyeségből. Dolgozz rendesen, vigyázz Magarda, jó mulatást! Holnap megyünk Lillussal Berlinbe PearlJam koncertre, aztán ha megjöttünk már tényleg írok egy rendes levelet, de most nagyon sűrű a program. :)

Dohi 2010.06.28. 21:03:57

Szia Sanyi!
Évi vagyok Veszprémből. Néhány napig nem voltam gép közelben, mert szemész kongresszuson voltunk Szegeden és ott nem ezzel foglalkoztunk.Meccseket azért ott is néztem.Hasonlóan vélekedünk a remélt párosításokról.Nagyon sajnálom az angolokat, de a játékuk nagy csalódás volt nekem.Sokkal többet vártam tőlük.Most már tényleg hajrá Argentína!Éppen a brazil chilei nyolcaddöntő megy.Egyébként minden rendben.Jól vagyunk, dolgozunk.Puszi!
süti beállítások módosítása