Torekszem felfele

2010.06.17. 20:35

Miota legutobb irtam, tortent par dolog. A konyhaban, ahol uggye dolgozom, nagyon durvan megerosodott a poziciom. Kezdem azzal, hogy hetfon meg csak mosogattam, ami azer lassuk be, nem egy alommelo. Kedden mar a reggeli kesziteseben segedkeztem, a sutobe kellett pakolgatni a bageleket, nem volt sok, de valami mas legalabb. Jah es kedden kaptunk magunk melle egy fekat mosogatni, mert hetfon csak mi ketten magyarok csinaltuk. Hat mit mondjak erre, mi vagyunk europa fekai, meg a tolunk meg keletebbre elok. Csak itt mi vagyunk a legkeletiebbek. Tegnap aztan jott egy olyan igazi amerikai kamion tele kajaval a raktere, amit le kellett pakolni. Emellett meg hust is szeleteltem geppel, szoval megint csak valami uj. Ma delelott meg oda allitottak a tuzhely melle es kb. 20 kilo hust sutottem meg tobb reszletben egy eleg nagy talban, amit mind a 4 langra tettek egyszerre. Szoval nincs ketsegem afelol, hogy valamikor egy puccsal atveszem az uralmat a konyhaban.  Jah, van itt a konyhaban egy testverpar, elvileg szakacsok, de foleg az egyik allandoan csak teng-leng, lovagosat jatszanak fakanalakkal meg talak fedelevel, jegkockat dugnak annak s eggebe, aki epp dolgozik valamin, szoval total agyhalottak. Amugy szivnak, emiatt lehet, hogy ilyen hulyek.

Azert azt megjegyem emelle, hogy az is belejatszhat abba, hogy en kapom ezeket a munkakat, hogy az itteniek ugyanugy a kosarlabdat es a hip-hopot szeretik, mint en, a masik magyar csak a focit es az elektronikus zenet, a fekara meg nem sokmindent biznak, mert alig tud valamit angolul.

Ennyit errol, tortentek meg dolgok mashol is. Kedden este kimentunk a legkozelebbi barba, kocsival volt 20 perc, voltunk a taborbol kb. 60-80an es neztuk az NBA dontot, bar eleg szar meccs volt. Inkabb beszelgettem a helyiekkel, meg neztem mekkorakat tom shannon brown, huh, nagon beteg dolgokat muvelt. Amugy voltak helyiek akik magyarorszagot torokorszag szomszedjanak gondoltak, meg volt olyan is, aki azt mondta, hogy az akcentusom olyan hollandos, kerdezte, nincs-e kozel hollandiahoz magyarorszag. Ma is megyunk ki, ma lesz a 7. meccs.

Sasi, koszi a jotancsokat, de nem ezek szerint alakitom az emberi kapcsolataimat. :) De jot rohogtem rajtuk.

Asszem most ennyi, madj jelentkezem, addig legyetek jok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr602089848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranylab6 2010.06.18. 10:53:25

haha :) jössz fölfele, mint a talajvíz Felsőzsolcán. helyes. mondjuk gondoltam, hogy csak addig leszel rabszolga, amíg nem találnak egy igazi fekát a szerepre. amerika, bazzeg, land of the brave, meg liberty and justice for all, de azért a nigger az nigger. gratulálok. mindegy, nem a Te dolgod. amúgy nekem csak jó tapasztalataim voltak a negrókkal: viccesek, kedvesek.
Fingjuk nincs ezeknek a jenkiknek, hogy hol van a Hungary, mi? hehe... majd ha már unod a hülye kérdéseket, rendezhetsz ilyen mini-kvízeket. én próbáltam és remekül elszórakoztattam vele magam :D
na megyek melózni, mert a délutáni meccsekig kész akarok lenni. vigyázz magadra, és sok sikert a konyha meghódításához.

Sasi_WP (törölt) 2010.06.18. 14:43:54

Nagyon szívesen a jó tanácsokat. Bár tudom,h nem ezek alapján alakítod a kapcsolataidat. ;)
Egyébként a puccs jó 5letnek tűnik. Nem volt egy ismerősöd, aki elmesélte esetleg, hogy hogyan kell az ilyesmit csinálni?

A legfontosabb: most akkor vannak ott sínek vagy nincsenek? :D

Sandro11 2010.06.18. 16:19:44

Nem, Sasi, nincsenek sinek. Azokon az idokon mar tuljutottunk. :)
süti beállítások módosítása