Julius 4-e

2010.07.04. 16:25

Most van fel ora szunetem, regen irtam, ugyhogy most par percben irok par sort. Ma hetre mentem, igy tanuja lehettem, ahogy a szakacs sracunk julius 4e alkalmabol ujra es ujra nekifut a himnuszuknak, de nem tud 2 sornal tovabb jutni. Majd meglepodott, hogy en tudom a teljes himnuszunkat. A reggeli, meg az etkezesek ugy tortennek, hogy akinek gyerekekkel kell dolgoznia, szoval felugyel rajuk, ok a gyerekekkel esznek. Akik nem, pl. mi a konyhan, vagy olyanok, akik valamilyen sportot oktatnak, mi kulon eszunk a gyerekektol. Es ma reggelinel korbeneztem az asztalunknal es azt lattam, hogy rjatam kivul ul ott egy haiti, egy japan, egy kinai es egy fulop-szigeteki srac es egy del-koreai, egy zimbabwei, egy salamon-szigeteki, egy kanadai es egy ameriakai csaj. :) :) :)

Ma amugy nagyon orult napra van kilatas, alig varom mar hogy vege legyen, este meg lesz tuzijatek is a taborban. Hat jah, van penz.

Penteken volt az elso szabadnapom, nagyon jo volt, majd irok arrol is, de most vissza kell mennem dolgozni.

Jah, annyit meg erdemes megemliteni, hogy maradona lecket kapott szerenysegbol a  friccektol, es akkor most erdemes lenne elgondolkozni, hogy ki az aki bekaphatja, meg hogy nem jott-e volna jol mondjuk cambiasso a kozeppalyara, zanetti meg hatra. A ghana kieseset eloben lathattam, az volt az elso meccs itt az USA-ban, amit eloben tudtam nezni, illetve csak a hosszabbitast, mert penteken volt, a szabadnapomon, es epp egy etteremben ultunk a tobbiekkel. Fajt a szivem Ghana miatt, de legalabb 1 del-amerikai megmaradt a 4bol.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr212128973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása