par erdekesseg

2010.06.22. 16:06

Sokan reklamaltak mar hogy regen irtam, igazabol mindig tortenik valami, csak lehet otthon nem tunne olyan erdekesnek. Tegnap este akartunk mosni, van egy mosoda kb. 20 percre, kozvetlenul ott, ahol meg egy hete voltunk kocsmaban, szoval oda kimentunk, de csak 10kor indultunk este, mert fel 10ig a legtobbeknek vmi program volt. Itt amugy mindenhova ilyen nagy, 10-14 szemelyes kisbuszokkal mennek az emberek, mi a nagyobbal voltunk, de csak 8an. Na mire odaertunk addigra bezart a mosoda, 10ig volt nyitva, pedig mar sztem senkinek sincs egy darab tiszta ruhaja sem. Igy az lett a vege, hogy bemenetunk ejfelig a barba, sok emberrel bezelgettem hosszabb rovidebb ideig. Kicsit faradt vagyok, mert ma is meg tegnap is 7re kelett menni, az elmult heten csak minden masodik nap kellett koran menni, amugy csak 8ra reggelizni.

Most fel 11ig kaptunk szunetet, volt egy meeting a konyhai szemlyzetnek, elmonda a fonok, Tony, hogy mely napok lesznek majd szabadnapok, meg hogy senki nem megy egyedul sehova, hanem kozosen, megnezzuk majd bostont, manchestert (az ittenit), ott van vmi akkora plaza mint fel nyiregyhaza, lemegyunk a tengerpartra. Ezek lesznek a szabadnapokon a programok.

Ma fel szabadnap lesz(az elso szabad delutan miota itt vagyok), delutan az egesz tabor megy Hannoverbe (ami itt van kozel), 10000 fos kisvaros, ebbol a 10000 emberbol kb. 9000 a helyi egyetem hallgatoja. Nagzon jo kis kirandulas lesz, aki mar volt itt, ezt mondta.

Irok egy kicsit az emberekrol. Jott megy magyar srac, o mar 3adik alkalommal van itt, elgge tudja, mi a dorges, mindenkit ismer. Probaltam megfigyelni azokat, akikkel egyutt dolgozom az elmult 9 napban. Van egy orosz csaj, aki a lenyokkal egyutt dolgozik a konyhaban, mi csak Szasanak hivjuk, na ot eddig kb. egyszer hallottam beszelni. Pedig tud, csak valahogy nem akar. Mintha kicsit az latszana a szemebol, hogy meg mindig orosz gyarmatkent gondol Magyarorszagra, Lengyelorszagra, Ukrajnara. Ezert nem beszel senkivel. A masik egy feka gyerek, az egyik Haiti srac a 3 kozul. O meg azt gondolja, hogy ove az egesz ultetveny. Szegeny lanyok mindig panaszkodnak, hogy veluk cipeltet mindent, ugraltatja oket, stb. Ok kicsit erdekesebbek a tobbieknel, a tobbiek dolgoznak, hjol elvagyunk. Minden nap en sutom a burgereket meg a hotdogokat, mert ezek persze minden nap ezt eszik ebedre. Kiveve szerdan, akkor pizza nap van.

Jah, a gyerekek meg nincsenek it, majd csak vasarnap jonnek, addig oktatasok, megbeszelesek vannak, latszik mindenkin, hogy keszul. No most megyek, ranezek meg a kiesesi rangadon hogy all egymassal a csigaevo nepseg meg a hazigazda fekete sereg. Huh, errol jut eszembe, tegnap portugalia rendesen kitomte eszak koreat. Jah, es hajra Kassai viktor, nem gyenge meccset kapott. Remelem legalabb a negyeddontokben, vagy meg feljebb is fog meg fujni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr532101262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dohi 2010.06.22. 21:26:43

Aházigazdák szépen búcsúztak.A csigaevők pedig megérdemlik. Isten nem ver bottal, de hamar ideért a büntetése.Örülök hogy ilyen jók a tapasztalataid egyenlőre. Mostmár tudjátok, hogy mosni kicsit előbb kell menni.Sebaj!Hallom úgysem izzadtok, nem kell annyi tiszta ruha.További jó szurkolást!Hajrá Argentina!Puszi:Évi(mármint a nagy)

Cesze 2010.06.23. 12:06:25

Vicces dolog ez a mosás az USA-ban...:)
Amúgy meg a plázázós szabadnapig ha valahogy kibírod, onnantól már nem lesz gond sztem:D
Nah jólégy!
Cesze

Kati1111 2010.06.23. 17:32:17

Hello Sanyi!

Hallom két jamaicai fekával kerültél egybe konyhán. Azért ne légy elkeseredve, mert biztos vannak náluk rosszabbak is, nem?
Sikerült már kimosni a ruhákat?
Ha hazajössz remélem cuki is burgereket fogsz nekünk is csinálni! Én holnap megyek az utolsó vizsgámra, úgyhogy szurkolj!
Puszillak!!!

Aranylab6 2010.06.24. 09:38:20

Cső Tesókám!
Bocs még nem volt időm írni, de a piszkozat már kész :) Amúgy örülök, hogy jól vagy. Nem szívesen mondok ellent kedves kis húgodnak, de szerintem, ha rendesen dolgozol a burgersütésben, mire hazajössz még enni sem akarsz majd mini-burgert, nem hogy még sütni. Amikor én hazajöttem az usából, annyi sok szart ettem odakint, hogy itthon csak egy jó parizeres kenyérre vágytam :) Ne tudd meg, milyen finom tud lenni az a jó kis olcsó, magyar parizer :)
Milyen a hangulat, hogy továbbjutottak a jenkik? Tudják egyáltalán, hogy vb van?
Na, legyél ügyes, meg jó mulatást! Üdv:g.

Kati1111 2010.06.24. 13:44:19

Hello Sanyikám!

Hogy vagy? Régen írtál már, pedig minden élménybeszámolóra és főleg FÉNYKÉPEKRE azt hiszem mindenki nevében mondhatom, hogy nagyon kíváncsi vagyok!
Levizsgáztam ma képzeld, és ötöst kaptam, de úgy érzem meg is dolgoztam érte. Ezzel be is fejeztem a vizsgaidőszakot. Végre jöhet a lazítás!
Puszillak!!!
süti beállítások módosítása