Live free or die

2010.06.25. 16:13

Eloszor is kezdem azzal, amivel nem tudok kibekulni, egyszeruen hiaba probalom megerteni, hogyan kapjak a rendszamot az amerikai autok, milyen szisztema szerint, nem jottem meg ra. Elkepeszto kavalkad van itt e teren. A masik, hogy minden allamnak van valami mottoja, amit felirnak a rendszamtablara. New Hampshire eseten ez: "Live free or die" Ugye van 6-7 allam az USA-ban, ahol legalis a fu, de itt nem az. (Bar a szakacs gyerek szerint csak honapok kerdese.) Most akkor hogy is van ez a motto...

Mint irtam, ket napja voltunk Hanover nevu varoskaban. Nem valami nagy, nem is tudtunk sokmindent csinalni, kajaltunk egyet, kicsit setaltunk meg fenykepezkedtunk az egyetemi parkban meg az epuletek kozott. Akartam ruhat venni, de minden marha draga volt. Egy baseball sapka a helyi egyetem nevevel 20 dolcsinal kezdodott, a GAP boltba be se mentem. Estefele bementunk egy barba, mindenki ott volt a taborbol, mert mit lehet este csinalni kocsmazason kivul. Az itteni korhatarszabalybol adodott az a jelenseg a visszafele uton, hogy aki 21 alatt van, az probalt aludni, mert elfaradt, de az osszes 21 even feluli meg nem hagyta oket, mert reszegen enekeltek, ordibaltak. :) Jah, a mellettem ulo srac 2 sorert meg egy kolaert fizetett 7 dolcsit, ami itt ingyen van, szoval errol csak az a mondat jutott eszembe a Eurotripbol, hogy: "This is the place, where I parked my car!"

Tegnap eleg mozgalmas nap volt, elmentunk egy Littleton nevu helyre, ami egy orara van a tabortol, ahol Social Security Card-ot kellett csinaltatnunk. Ez valami kartya, ami a nevunkkel egyutt azonosit minket. A lenyeg, hogy kellett volna vinni az utlevelen kivul egy msik papirt is, de en csak az utlevelet vittem. Ugyhogy odafele aludtam, kitoroltem a csipat a szemembol, a hivatalnok modnta, hogy nem tudnak velem semmit kezdeni anelkul a papir nelkul, visszafele megint aludtam egy jot, aztan megebedeltunk, majd 12:30kor indultunk vissza csinaltatni a kartyat. Hala az egnek, nem en voltam az egyetlen, a csapat 20 % nak vissza keleltt menni. Ugyhogy munka nem sok volt, de hogy idezzem Joska ba klasszikusat: "Sok volt a holtido, fiam!"

Elozo nap, azaz szerda este volt egy jo kis kosarazas, voltunk kb. 15en, 5-5 ellen nyomtuk. Kicsit ugy erzem most magam, mint az afrikai vagy az amerikai gettonegerek, mert a konyhan dolgozom ugye, ezert alig talalkozom emberekkel, meg ha talalkozom is, van aki ugy van vele, hogy mit erdekel engem egy gyerek egy olyan orszagbol, amirol azt se tudom melyik foldreszen van, de mivel lattak, hogy eleg jo vagyok, mondjuk top3ban azt gondolom, ezert egeszen mashogy neznek ram. Szoval ez az elsodleges kitoresi lehetosegem, de ki is hasznalom. :)

Erdemes meg megemlekezni az elozo VB ket dontosenek produkciojarol, ami utan csodalkoznek, ha a fobejaraton hagynak el a sracok a romai meg a parizsi repteret. Lesz nemet brazil a nyolcaddontoben, ne legyen igazam, de nagyon gyenge meccsnek igerkezik. A masik ami mellett nem lehet szo nelkul az ami wimbldeonban tortent tegnap. Hogy lehet 70:68as dontoszettet jatszani? Meg 11 oras meccset? Szerintem ez inkabb gaz, mint csodalatos, de mindegy.

Mennem kell, most jott a fonok, hogy korabban veget er a piheno.

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr402109790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evesz 2010.06.25. 20:11:59

Szia Sanyi!
Nagyon örülök, hogy jól érzed Magad odakint! Majd még jelentkezem!
Puszi

Kicsim91 2010.06.26. 16:01:13

Na Sanyi ajánlom is hogy lépéshiba nélkül tömjed átfele a fekákat mert a Sas-iskolára nem hozhatsz szégyent!:D
A VB most kezd majd érdekesség válni sztem, olyan nagyon nem lepődtem meg se a franciák se az olaszok kiesésén, szval a továbbjutásokat illetően nagyjából papírforma:) Eddig..:D Bár az Olasz-Szlovák meccs utso 15 perce eléggé adogatta:D
Am van egy rossz hírem számodra: Nemtom mennyire vagy képben, de ugy tűnik James király/???/ Chichagoban fog kikötni /Jordan iránti tiszteletből????:P/ Na mind1 igy legalább télleg érthető, hogy miért vált át 6os mezszámra mert ugye ha akarna se lehetne 23mas a szeles városban:D
Am nőkkel miujság? Ez a Sasha akiről írtál barnának hangzik:D
Puszi
BéjeM

MateKiss 2010.06.26. 17:52:55

Csaó Sanyi! Máté vagyok. Olvastam a bejegyzéseket és tetszenek(meg is hozták a kedvem egy 1 éves amcsi ösztöndíjra). Aztán vigyázni az autóban sörözgetéssel. Minden jót!
Ui: Domenech a főbejáraton fog távozni-véglegesen.
süti beállítások módosítása