Egy medvevel szemtol szemben

2010.07.09. 07:10

Sok dologrol irhatnek most, de kezdem azzal, ami talan ez eddigi legerdekesebb, legmeghatarozobb elmenyem volt az itt toltott ido alatt. Ma munka utan, fel 9 tajban visszamentem a barakkomba, gondoltam, leszedem a ruhakat a szaritorol, amiket delben tettem oda. A szaritonak nevezett valami a haz mogott van, a haz mogott meg csaka az erdo, szoval mi a tabor szelen lakunk. Es akkor innen kezd izgalmassa valni.

Van itt egy srac, Andrew, az elso naptol kezdve joban vagyunk, nagyon jo fej volt velunk nem amerikaiakkal mindig, mondjuk o felsved meg beszel japanul, szoval nem is lepett meg hogy nyitott a kulfoldiekre. 2 napja napkozben azt lattam, hogy le van izzadva, de ugy, mint en 1 ora kosarazas utan, ez azert lepett meg, mert o tipikusan az a gyerek, akire ranezel es megmondod, hogy egesz eleteben fel volt mentve tesibol. Szoval kerdeztem, mi tortent, mondta, hogy bement az erdobe fotozni, mert o  itt a tabor fotosa, majd mutatok kepeket, amiket o csinalt, tenyleg nagyon profi. Es hogy miert volt olyan allapotban, na azert, mert 4 medvet latott, es amikor az egyik elindult fele, na o elindult a masik iranyba. Nem nagyon akartam elhinni, medvek itt, de mindegy, nem nagyon agyaltam rajta. Ma reggel meseltek a karbantartok, hogy ejjel egy medve jarhatott a taborban, mert fel voltak borogatva kukak es az egyik golfkocsi tetejet beszakitottak valamivel. Itt mar azert kezdett erdekelni a dolog.

Erre ma, amikor is ugye le akartam szedni a ruhaimat es beleptem a haziko moge, ott uldogelt tolem kb. 40 meterre egy maci. Nem volt kolyok, meg felnott se, olyan tinedzser lehetett. Amikor meghallott, meglatott, felpattant, nem tudom, mire gondoltam akkor, de leginkabb semmire. Hala Istennek nem felem indult, hanem megijedhetett es berohant az erdobe par masodperc alatt. Remelem, meg latok, mert inenntol kezdve nem teszem ki a labam kamera nelkul a hazbol.

Kerdeztem a szakacsunkat, aki itt lakik mellettunk, hogy ez gyakori-e, mondta, hogy vannak paran errefele, de ijedosek es nem tamadnak meg altalaban. Minden esetre eleg hihetetlen volt alfoldi gyerek leven szembetalalkozni egy medvevel.

Probalok erdekes maradni, bar ezek utan nehez lesz. Szoval holnap lesz a masodik szabadnapom, egy Hampton Beach nevu helyre emgyunk, az ocean partjara. A tobbi magyarnak korabban van a szabadnapja, ok voltak ott hetfon, azt mondtak, nagyon elveztek. 9kor indulunk reggel, jo lenne aludni kicsit tovabb, de nem szamit, az ut ugyis hosszu, majd a kocsiban.

Na most szeretnek irni par szot a kosarlabdarol, de nem tudom, hol kezdjem. Eloszor is talan ott, hogy jovo evtol kezdve miami drukkernek tekintem magam, illetve matol kezdve. Lebron, Wade, meg Bosh egy csapatban, no ez azt hiszem eleg indok a fenti kijelentesemre. Emellett tegnap este volt nagy kosarparti itt a taborban, jott 2 masik tabor csapata is, jol elvertuk oket es emellett meg egy csomo nezo volt, ugy ertem, a taborban dolgozok sokan ott voltak, ami jo, mert regen jatszottam komolynak mondhato 5-5 elleni jatekot nezok elott. Az mar csak hab a tortan, hogy eletem zsakjat mutattam be, felpalyas passzbol alley-oop egy labrol, ket kezzel, normal gyurure. Talan BM vagy Cesze, kommentelni fogjatok ezt az allitasomat, hogy na ne, meg hogy azert ez kicsit eros, de igy tortent.

Azert a foci VB mellett sem mehetek el szo nelkul, nagyon remelem, hogy a hollandok moresre tanitjak a spanyolokat mar csak azert is, mert ahogy a spanylok eljutottak a dontois, legalabbis eredmenyek alapjan, az a 2004es EB-t es a gorogoket juttatja eszembe. Tobbet vartam a hispanoktol, erre lehet mondani, hogy az eredmeny szamit, de semleges szurkolonak nem az elsosorban.

Huh, sok dologrol lehetne meg irni, de inkabb megyek aludni. Jah, meg annyi, hogy facebookra feltoltotetm 2 kepet, az egyiket kommenteztem is, a masik egy csoportkep, azt, ha valaki megnezi, lathatja, azokat az embereket, akik a konyhan dolgoznak. Kezdve a cseh meg szlovak lanyokkal, a haiti fekakon keresztul az amerikai szakacsokon at bezarva a zimbabwei teniszoktato csajjal, akirol nem vagyok meggyozodve, hogy ott van a kepen, de ott volt, amikor a kep keszult. Na mindegy, jo ejt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr742140063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsim91 2010.07.09. 14:05:36

Sanyiiii! Először is a félpályás ooophoz: "OOOOOOh naaaa.":D
Másrészt bocs hogy ilyen sokáig nem írtam csak most jöttem haza a familia kftvel voltunk Sopronban nyaralni.:D Jövő hét kedd Vama Veche a két öcsémmel, Marci barátnőjével, Dórival, Danival meg Somával :D Jóóó lesz már várom:D
Jaa fikszálódott a Paksi meló ugyh fasssz:D Szeszém jol beszervezte nekem innen ispuszilom őt is:D

Jaa a Miami elég durva.. Nemtom hogy jó vége lesz-e ennek a nagybevásárlásnak.:D
A Lakers egyébként megszerezte Steve Blaket, uugyh Fish mögött mostmár lesz normális irányító... De mindettől függetlenl jövő szezontól komoly versenytársa lesz nálam a fanságban a Lakersnek az OKC. Remélem jövőre ők lesznek a bajnokok, bár ilyen Miami mellett.. nemtom.

További sok jóságot neked, aztán nehogy szétverjen egy medve.
Puszi Kicsim

Cesze 2010.07.12. 10:27:35

Na neee, azért ez kicsit erős! (mármint az upp) Elhiszem amúgy! Tényleg hány pontot szórtál meg hányat húztál? Én 25/1re tippelnék!:D (gratula:D:D)
Amúgy majd meg lehet mutatni Pakson szeptemberben az adidas streetballon. Szexárdon ugyanis nagyon gagyi volt a helyzet, 3 csapat volt a korosztályunkban. Zsákolón is elvileg 3 gyerek indult, abból 1 nem tudta bezsákolni, 1 meg épp hogy. Szóval mi nyerünk majd itt mindent remélem:D

Sandrooo gondolom már megvan h milyen mezt fogsz venni: Miami LeBron... Páva lenne itthon nem kicsit:D

Nah lépnem kell bocsi, mert 1 hete nem takarítottam semmit, pedig volt 2 grillparty meg 2 meccsnézés is, szóval kosz az van bőven, este meg jönnek haza anyumék.

Cesze 2010.07.12. 11:17:14

Jah BM bácsi pusszikállak én is.
Meg még annyit akartam h tegnap a vb döntőn elég durva volt amikor a holland gyerek beleszállt a spanyol tüdejébe a stoplissal:D Bazz én lehet 10 percig nem kaptam volna levegőt.

Jah meg van egy vicces videom előző hétvégéről... BM neked is ajánlom figyelmedbe: freemail.hu/mail/oriaslevel.fm?id=d093cf58c90fa571177d40c2c76f9e8a

Kicsim91 2010.07.12. 22:21:18

nekem bowen jutott eszembe egyből a hollandos szituról: www.youtube.com/watch?v=5kj6h8TF58U

Ja am jo a vidid Szessz látom jol ment a wakeboard;) Holnap mielőtt átmegyünk a határon még hivlak:D
Neked is puszi Slim:D most 8 nap matt következik Vama Veche édes homokjában fetrengve :D
süti beállítások módosítása