Kulturalis kulonbsegek

2010.07.13. 06:26

A cimmel szembe menve arrol irok eloszor, hogy igaza volt Gerinek, aki egy kepzeletbeli sarga lapot mutatott fel nekem azert, mert szidtam a spanylokat, hogy nem jatszanak jol. Igazabol csak par tudositast olvstam el, illetve 2 spanyol meccsbe neztem bele itt, mert estenkent sokszor felvetelrol lehetett nezni a VB-t es azok alapjan tenyleg nem lehet teljesen tiszta kepet kapni egy csapatrol. A dontoben ahogy olvastam tobbet rugtak egymasba a sracok, mint a labdaba.

Raterve a lenyegi mondandomra mar regen el akartam meselni kik a szobatarsaim illetve hogy hogyan jovunk ki egymassal. Az elso 2 hetben amig a gyerekek nem voltak a taborban a gyerekek hleyen laktunk, 15 agyas szobak kb. de mi 5en voltunk, volt hely, par ameriaki sraccal laktunk egyutt. Tudtuk, hogy at kell majd koltozni, de azt nem, hogy hova. A vege az lett, hogy a szinten a konyhaban dolgozo 3 haiti feketevel raktak minket ossze, ahogy az elozo bejegyzesben irtam az erdo szelere, ami  bar kozel van mindenhez, megis olyan erzesem van, mintha a Bloff cimu filmben Brad Pitt csaladjahoz tartoznek. Ez nem valami jo erzes, es az, hogy ki hol lakik, kikkel, stb a fonok dolga, aki jelen esetben a taborigazgato, szoval ot nem szivlelem kicsit sem, de azt kell mondjam, nem erzem rosszul magam es a masik magyar srac, Zoli sem, azert, mert 3 feketevel lakunk egyutt. Azert volt egy eset, amikor ujra kellett ertekelnem magamban par dolgot.

Tortent, hogy felkeltem, epp felultem az agyamban, hogy feloltozzek, menjek reggelizni, szoval a szokaksos, amikor hallom, hogy az egyik a 3 kozul, akit mi csak Gyurminak becsezunk, mert o inkabb a testere epit mint az agyara, meg nem is erti, ha rola beszelunk, szoval o papirzsebkendo hijan, illetve talan azt nem ismerve a szoba kozepere helyezte el a felesleget, ahogy a focistak szoktak a palyan. Nem reszleteztem, de igazabol ez egy olyan jo 15 mp-es muvelet volt. Az elso, hogy visszfekudtem az egyamba meg 15 percre, mert reggelizni ugyse tudtam volna, a masik, hogy a 3. magyar srac, akirol mar tettem emlitest, o 3. eve van itt, na o meselte, hogy tavaly egyutt kondiztak, amikor is a feka (ugyanaz) lekapcsolta a villanyt es elkezdett pisilni egy uditos flakonba. Rendeztuk egyebkent ezt a dolgot, most mar hasznal zsebkendot, legalabbis elottunk. Amugy o rajta van a csoportkepen, amit a facebookra tettem fel.

A masodik egy srac, aki 28 eves, masodik eve van itt az USA-ban, de annyit se nagyon beszel angolul, hogy el tudjam neki magyarazni, hogy kint vagy bent. Komolyan igy van, bar az a szamlajara irando, hogy tobbszor lattam napkozben, amikor szunetunk volt angol konyvvel a kezeben. Csak nehezen megy neki.

A harmadik, mi csak fopincernek hivjuk, mert o nem a konyhaban, hanem az etkezoben dolgozik, o a lanyok fonoke, o is rendes tag, bar a lanyok nem szeretik. Sokszor ugyanis a lanyokkal csinaltat meg olyan dolgokat, mint pl. a 20 literes narancsleves palack cipelese, stb, es amikor mondtam neki, hogy ne veluk csinaltassa, mert ez enm noi munka, akkor nevetett, de nem rosszindulatuan, hanem latszott rajta, hogy enm erti miert mondom ezt. Szoval o termeszetesnek veszi, hogyha a noknek az NBA mintajara van sajat kosarlabda ligajuk, akkor cipekedni is tudnak.

A tobbi konyhai szemelyzetrol most nem irok, mert az meger egy hosszabb bejegyzest is, a fonok kulonosen. Most megyek aludni, mert holnap 7re kell  mennem.

BM, neked jo Vama Veche-i boglest a parton, aztan Megyonak mondd meg, hogy csak ennyit uzenek: "Szep, Slim!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr392148092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása