Julius 4-e folytatas

2010.07.05. 04:34

Na most van kicsit tobb idom leirni mi tortent ma, mert tortent par dolog. 7re mentem, tudtuk, hogy hosszu lesz a nap, Independent Day, mindenki boldog, megy a kepmutatas ezerrel. A torta amerikai zaszlot mintaz, alatta a felirat: "The land of the free." Errol majd kesobb.

A delelotti fel ora szunetben irtam par dolgot, delutan 3tol 4ig kaptunk pihenot, utana vissza kellett menni keszulni az estere, kinti vacsora volt, mindent ki kellett hordani, egesz este ment a grill, stb. En inkabb bent maradtam a huvosben, mosogattam egyedul, mindenki kint volt, altalaban reszt veszek az ilyen dolgokban, marmint ugye az asztal masik oldalarol, szoval en szolgalok ki, de most inkabb nem. 6tol fel 8ig, mint a saskak, mindent elpusztitottak az emberek, mi 9re vegeztunk, utana gyorsan elmentem tusolni, mert tudtam, hogy lesz tuzijatek. Volt is, vagy 25 percen keresztul lodoztek fel a petardakat, hat mit mondjak, Nyiregyhazan augusztus 20an van hasonlo. Nemhiaba 10000 dolcsi 7 het egy gyereknek.

A tortara meg a feliratra visszaterve, delutan csinalta a cukraszunk, elegge fel voltam huzva, annyira ostoban vannak itt szervezve a dolgok, komolyan mondom, fogalmuk sincs ezeknek sok mindenrol. Mondom Sam-nek, hogy mi ez a felirat. Mondja ez amerika mottoja. Hirtelen az jutott eszembe, hogy: "What a fucking huge..." es itt elakadtam, kerestem a megfelelo szot, mire a cukrasz srac, aki amerikai kiegeszitett, hogy: "bullshit". Mondta, hogy tudja, hogy ez mekkora baromsag.

Most lesz valami parti, marmint a taboron belul, kivancsi vagyok, mit neveznek bulinak az itteniek.

Innen is gratulalok Fucsovics Marcinak a Wimbledoni junior sikerehez, ha valaki olvassa ezt aki ismeri, adja at neki! Most mennem kell, akarok meg irni a konyhai eletrol, meg magarol a taborrol, meg arrol, hogy kikkel lakok egyutt, arrol nem beszelve, hogy milyen volt az elso szabadnapom, majd mindnre sort keritek. Addig is szep napokat mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr172129992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása