sor, mokusok, burger king

2010.06.18. 21:26

Tegnap este mint mondtam, kimentunk egy pubba. Nem oda, ahol 2 nappal ezelott voltunk, mert ott karaoke est volt es oda csak a 21 even feluliek mehettek. A csapat egy resze tehat oda ment, a masik resze meg egy masik barba, a hungry bear nevube. Elvileg meccset neztunk, de az eleg nezhetetlen volt. Ugyhogy az lett a vege, hogy az egyik legjobb fej ir srac, o mar elmult 21, vett par sort es meg egy irrel meg ket amerikai sracal beultunk a kocsiba es mint valami bunozok a sotetben bujkalva kortyolgattuk a jo kis budeweisert. Hulye amerikai szabalyok. :)

Ma delelott, amikor itt ultem a pihenobe azt latom, hogy a mokusok ide is befeszkeltek magukat. Nem eleg, hogy mindenhol ott szaladgalnak, most bejottek a hazba es a kukabol a maradek chipset eszik meg. Aztan felmasztak oda, ahova ulok nap mint nap. Meg a vegen elkapok toluk valamit, aztan makkokat fogok gyujteni ejszakankent a parnam ala vagy mittudomen hatra is farkat novesztek. Egyik se hangzik valami jol.

Ma en sutottem ebdere a hamburgernek a hust, kint a szabadban, a konyha elott, aztan a deli muszak vegen kaptam egy burger king-es koronat, mert annyira jo kis burgereket csinaltam. Jofejseg volt a szakacstol. :) Jah, ma a csoki baratunk nin cs a taborban, uh ma tobb a mosogatas. Ma meg jon majd egy csomo uj munkas, ok azt hiszem a gyerekekkel fognak majd foglalkozni, azert most jonnek. Kivancsi vagyok rajuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr232092527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sasi_WP (törölt) 2010.06.18. 22:50:08

Hát! Éjszaka ne gyűjtögess makkokat. Az buzis. Gyűjtsék a makkokat a jányok. :D
Midőn ezen sorokat írom igazándiból picsa részeg vagyok ám! :) Mert én i6ok. És iszok is. Életemben először ittam abszintot. Mindjárt 5-6 felest. Plusz sör. Szóval kész vagyok. ezzel azt akarom üzenni neked, Sanyi, hogy beeeeeeeeeeee! :DD
1ébként elkapott a monszun, szóval újságpapírral szárítom a cipőmet,h haza tudjak menni.
Hogy mindezt miért írom ide? Gőzöm sincs. Ittas vagyok.
Megyek eszem 1 kis rántott karajt. Anyukám csinálta. Én meg részeg vagyok.

Ja, és enyém az első komment, szóval EELLSSŐŐ!!

Sanyi, sose bízz senkiben, aki (ami) feka, vagy éppen nem tud magyarul. Azok mind zsidók! :D ;)

Sasi

Sasi_WP (törölt) 2010.06.18. 23:02:35

Már látom,h túl sokat ittam, és azért kommentelek ennyit, de legalább látod, Sanyi, h én veled vagyok. Még, ha fekák közt is vagy. :D ;:

Dohi 2010.06.20. 19:10:58

SZia Sanyi!
Évi vagyok(tudod a nagy). Hétvégén itthon volt Krisztina és megmutatta hogyan tudok belépni a bloggodba, úgyhogy mostmár én is el tudom majd olvasni a bejegyzéseidet(eddig anyukád olvasta be nekem telefonban) és válaszolni is tudok néha _ persze csak ha szeretnéd. Nagyon szellemesek a megfogalmazásaid, nagyon élvezem őket. Eddig nem is gondoltam vagy tapasztaltam, hogy ilyen véna is rejtezik benned.Rajta, írj csak sokat még a végén könyv is lehet belőle! Nem kellettt volna inkább bölcsész karra menned?Jut eszembe:bölcsész kar!Balázs pénteken 5-re államvizsgázott töriből, 5-t kapott a diplomamunkájára is és a pedagógia államvizsgán is.
Valóban nem sok jó meccs volt még eddig a világbajnokságon de reménykedjünk a jobb folytatásban.
További jó munkát és fejlődést a konyhai munkában!
Puszi! Évi

Sandro11 2010.06.20. 21:52:29

@Dohi: Szia, koszi, hogy irtal, kommenteld amennyit csak szeretned. Balazsnak grat, most mar akkor nyugodtan ulhet a foci VB elott? Hatha jobb lesz, kiesnek az olaszok(bar az oriasi szegyen lenne abbol a csoportbol), meg a franciak, aztan meg lehet hogy a nemetek is, es akkor tobbsegeben szep focit jatszo csapatok leznek a 16ban.
Puszi mindannyiotoknak!

Kicsim91 2010.06.21. 12:54:31

Naaa szlimm örülök a sikereidnek! Ahogy kiveszem szavaidból akkor elég jól megy az angol nincs gond a kommunikációval.. Áhhh tudtam hogy az én Szlimemmel nem lesz semmi gáz! Ja am Fizikából 3mas lettem..majdnem 4es..nem adta meg az a mocsok..na mind1 az a ényeg hogy megvan nem ugy ahogy josoltad:P
További sok minden jót te kis illegális sörfogyasztó!

Aranylab6 2010.06.21. 13:26:48

illegál sörfogyazstás rulez !!!
ne is süssél nagyobb burgereket a kis ami gyerekeknek, így is épp eléggé dagadtak:)
most csak ennyire tellett, vigyázz magadra.

Sandro11 2010.06.21. 15:41:29

@Kicsim91: Eloszor is nagyon grat a fizikahoz, orulok neki, akkor jovore nekifeszulhatunk egyutt az EMT-nek. Daninak meglett? Jah, milyen lett az atlagod?
Mi ujsag a stadionban? Szokasos arcok vagy vannak ujak is? Add at udvozletem az osszes tiszteletremelto uriembernek a palyan.

Kicsim91 2010.06.26. 15:49:52

Köszi:) Jaja EMT meglesz tuti;) 3.1 lettem am.
Daninak is meglett ugyh fasza:D
Stadiban még nem voltam kint, mert fáj azz ujjam még, de azt hallottam hogy kicsit lecserélődik a társaság és csak ritkán járnak ki az öregek mindannyian de akkor van Gém. Ha talizom valakivel akkor átadom csókod.
süti beállítások módosítása